Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
Produkter
Nilex Produkter
Nilex Enterprise®
Funktioner
Ärendehantering
Inventariesystem
Tilläggsmoduler
Anskaffning / Inköp
Debitering
Underhåll
Streckkodsregistrering
Nätverksskanning
Streckkodsinventering
Inventarie Integration
Utlåning
Licenshantering
NilexPro®
NileXpress®
Mobil ärendehantering
Användningsområde

Anskaffning / Inköp

Denna modul är ett verktyg i B2B som effektiviserar och sparar pengar i verksamhetens anskaffning- och inköpsprocess.

 

Bara det faktum att den eliminerar det tidsödand pappersbaserade rekvisitionsförfarandet, innebär stora och lätt identifierbara kostnadsbesparingar.

 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved