Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
Nilex Enterprise®

CTI

För att snabba upp registreringen av helpdeskärenden vid telefon kontakt har Nilex utvecklat en CTI-modul (Computer Telephony Integration). Med denna modul kan handläggaren se vem som ringer innan samtalet blir besvarat och kan då förbereda sig genom att se användarens tidigare ärenden, både öppna och stängda i ett popup-formular. Handläggaren får på så vis information om kunden och slipper ställa en massa frågor vilket leder till en snabbare kundhantering. Kunden å sin sida upplever att han är ”känd” av handläggaren och känner sig väl bemött.
Produktblad - CTI (pdf)
 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved