Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
NileXpress®

Funktioner

  • Webbaserat, användarvänligt och modernt gränssnitt
  • Strukturerad ärendehantering och integrerad inventarieadministration
  • Silverlight baserad statistikmotor - för informationsgranskning/rapportgenerering
  • Active Directory integration - automatiskt användarbanksuppdatering
  • Automatisk processintegration/uppdatering genom kundens e-postsystem
  • Registrera inkommande samtal och skicka e-post direkt från systemet
  • Få tillgång till personal och kundinformation via systemet vid behov
  • Möjlighet att uppgradera vid behov till en stor mängd moduler vid expansion
  • Snabbinstallation genom användarvänlig konfigurationsguide
  • Flerspråkssupport (engelska, svenska, danska, tyska.)
 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved