Nilex Mobile Service
Nilex Mobile Service med positioneringstjänst gör att företaget och personalen i servicedesken vet var medarbetarna befinner sig. Det leder till ökad produktivitet, sänkta kostnader och förbättrar internkommunikation. Ni kommer också kunna öka kundnöjdheten eftersom vår tjänst hjälper er hitta närmaste servicepersonal, vilket gör att svarstiden förkortas avsevärt.
Snabbare Service
Nya ärenden får teknikern direkt i mobilen. Avslutade ärenden kan bekräftas ute på fältet, vilket minskar den administrativa bördan.
Mindre restid
Genom vår mobila positionering får den teknikern som är närmast kunden uppgifterna i sin mobil, vilket minskar restiden
Ökad kundnöjdhet
Dina anställda informeras bättre och kunderna får hjälp snabbare. Detaljerad information om vilka problem kunden har erhålls i mobilen och den tekniker som är närmast kunden tar sig an problemet och förkortar därmed svarstiden avsevärt.
Papperslös Orderfördelning– bra för miljön
Teknikern behöver inte hämta något papper där det står vilka tjänster han ska utföra under dagen. Han får det snabbt och enkelt i sin mobil och eftersom systemet kan erbjudas som en molntjänst, behöver man inte någon hårdvara. Nilex mobila positioneringstjänst och vår molnlösning är ett bra val för miljön.