Hantera dina helpdeskuppgifter var du än befinner dig!
Nilex Mobile Helpdesk ger dig möjlighet att svara på dina ärenden var som helst, när som helst. Oavsett om du befinner dig på resa eller bara är på annan plats än just vid din dator, kan Nilex Mobile Helpdesk ge dig den flexibilitet du behöver för att leverera överlägsen service från var som helst i världen.
Vår klientapplikation för Nilex Mobile iPhone har utvecklats för att i ännu högre utsträckning möta våra kunders krav på flexibilitet. Nu är de inte längre begränsade till sin arbetsplats, och kan lösa sina arbetsuppgifter oavsett var de befinner sig. Vi på Nilex jobbar kundorienterat, och detta är ett viktigt steg i denna process, säger Jesper Zachrisson, Produktchef Nilex AB.
Med den kännetecknande enkelheten och användarvänligheten hos NilexPlus, ger dig Nilex Mobile Helpdesk möjlighet att:
• Se alla ärenden som tilldelats dig eller din grupp
• Skapa nya ärenden
• Enkelt filtrera ärendelistan per fält för att ge åtkomst till exakt den information du för tillfället behöver.
• Uppdatera status, prioritet, senast färdig datum, användare och många andra fält på ärendet.
• Anpassa vilka fält som visas i just din ärendelista
• Enkelt navigera mellan olika vyer i ett interface som skapats för din iPhone eller Windows Mobile enhet.