Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
Nilex Enterprise®

Mobil Applikationer

Hantera dina helpdeskuppgifter var du än befinner dig!

 

Nilex Mobile Helpdesk ger dig möjlighet att svara på dina ärenden var som helst, när som helst. Oavsett om du befinner dig på resa eller bara är på annan plats än just vid din dator, kan Nilex Mobile Helpdesk ge dig den flexibilitet du behöver för att leverera överlägsen service från var som helst i världen.

 

Vår klientapplikation för Nilex Mobile iPhone har utvecklats för att i ännu högre utsträckning möta våra kunders krav på flexibilitet. Nu är de inte längre begränsade till sin arbetsplats, och kan lösa sina arbetsuppgifter oavsett var de befinner sig. Vi på Nilex jobbar kundorienterat, och detta är ett viktigt steg i denna process, säger Jesper Zachrisson, Produktchef Nilex AB.  

 

Med den kännetecknande enkelheten och användarvänligheten hos NilexPlus, ger dig Nilex Mobile Helpdesk möjlighet att:

• Se alla ärenden som tilldelats dig eller din grupp

• Skapa nya ärenden

• Enkelt filtrera ärendelistan per fält för att ge åtkomst till exakt den information du för tillfället behöver.

• Uppdatera status, prioritet, senast färdig datum, användare och många andra fält på ärendet.

 • Anpassa vilka fält som visas i just din ärendelista

• Enkelt navigera mellan olika vyer i ett interface som skapats för din iPhone eller Windows Mobile enhet.

 

Systemkrav:

HelpDesk Mobile fungerar med Apple iPhone och Windows Mobile 6 (Professional Edition). För att fungera krävs också åtkomst till nätverks tjänsten ”Nilex Mobile Server” via antingen WLAN, 3G eller GPRS.

iPhone användare - Uppgradering:

För dig som tidigare använt WindowsMobile behövs en uppgradering av Nilex Mobile Server". Logga in på våra kundsidor och ladda ned senaste versionen. Följ instruktionerna.

 

Efter uppgradering kan både iPhone och Windows Mobile enheter ansluta till samma tjänst!

 

Se en videopresentation.

 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved