Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
Nilex Enterprise®

Nilex Enterprise®

Nilex Enterprise®, Ett flexibelt support- och ärendehanteringssystem

Nilex Enterprise®, Stödsystemet för ärendehantering som hanterar samtliga ärenden och processer. Genom detta kan ni skapa tydliga riktlinjer och även ett enhetligt arbetssätt i er organisation, vilket leder till förbättringar och ökad effektivitet. Vårt ärendehanteringssystem kan konfigureras efter specifika IT-Processer såsom ITIL, vilket förbättrar ärendeprocessen och de administrativa flödena

 

Nilex Enterprise är ärendehanteringssystem som lagrar alla ärenden på ett och samma ställe. På så sätt ser ni till att ingen information går förlorad och inget hamnar mellan stolarna. Dessutom får ni en plattfrom där handläggaren kan bevaka nya ärenden som kommer in och ni kan enkelt hålla reda på nya uppgifter som tillkommer.

 

Vår servicedesk utformades för de som vill skapa ett processbaserat arbetssätt enkelt och effektivt.  

Nilex Enterprise

Nilex Enterprise är en flexibel IT Service Management plattform, för ärendehantering och kundsupport. Med omfattande funktioner så som vår Workflow modul kan ni rationellt hantera förändringar i IT-Infrastrukturen. Vi har även utökad funktionalitet i SLA-, Nätverksskanning-, Nätverkskarta-, Software Asset Management. Användarna kan lösa sina ärenden via vår self-service portal och även beställa hård respektive mjukvara via vår modul Webborder. Trots detta är det enkelt att anpassa vår lösning efter kunders individuella önskemål och krav på deras servicedesk.  Efter några veckor är ni uppe och kör och då kan man på ett enkelt och effektivt sätt hantera kundservice och supportärenden. Eftersom Nilex Enterprise omfattande skalbarhet och modulsystem så passar lösningen såväl större som mindre företag, myndigheter och organisationer.

 

Kontakta oss gärna på sales@nilex.se för att diskutera hur vårt ärendehanteringssystem kan hjälpa er IT-och kundsupport. Tillsammans kan vi i en gemensam dialog fundera över hur vårt verktyg skulle kunna hjälpa er organisation att bli effektivare och reducera kostnader. Om ni har några specifika önskemål eller krav hjälper vi er så att Nilex Enterprise kan möta dessa. Kärnan i Nilex företagsfilosofi är att vi sätter kunden i fokus och gör allt vi kan för att anpassa våra lösningar efter era önskemål. Våra ärendehanteringssystem anpassas efter era arbetssätt och vilka processer ni vill ha.

Referens
KappAhl valde Nilex Enterprise® för sin ärendehantering och IT Support

Läs mer...

 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved