Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex
NileXpress®

NileXpress®

Webbaserad ärendehantering

 

NileXpress - marknadsledande service och support

 

Ett flexibelt och användarvänligt ärendehanteringssystem anpassningsbart för alla typer av verksamheter och organisationer. Enkel administration, snabb implementering och konfiguration garanterar värde redan från första stund.

 

NileXpress är en lättanvänd, kompetent lösning med ett brett användningsområde för såväl IT-avdelningen såsom för service inom kund-, kontor-, fastighet-, HR-, kvalité. NileXpress erbjuder mätning, rapporter, statistik och förenklar och effektiviserar genom hög leverans av service och kundnytta.

 

Anpassat för såväl verksamhetsledning, IT-avdelning och slutkund

 

Oavsett verksamhetenroll så erbjuder NileXpress tydlig funktionalitet för att underlätta användande och återkoppling till såväl handläggare som slutkund såväl inom som utanför verksamheten. NileXpress erbjuder struktur och tydlighet i ett modernt snabbimplementerat gränssnitt.

 

NileXpress

  • Webbaserad ärendehantering till låg kostnad
  • Helt anpassningsbar profil, funktion och färgsättning
  • Silverlightbaserad kunskapsbank och FAQ
  • Integration för b.la Active Directory
  • Självserviceportal för bade handläggare och slutkund
  • Implementerat och konfigurerat på några timmar
  • Mätbarhet genom rapporter och statistik
  • Skalbart och uppgraderingsbart
  • Flera språkval

NileXpress - utökad funktionalitet för verksamheten

 

NileXpress kan effektivt utökas genom funktionalitet för Inventarieregister, Nätverksskanning, Licenshantering och Mobila Applikationer (Iphone, Android, Windows). Genom utökad funktionalitet och även skalbarhet så kan NileXpress växa tillsammans med verksamhetens behov. En investering i NileXpress ger värde och effektivitet från dag 1.

 

NileXpress upplägg och prisbild

 

NileXpress är en snabbimplenterad produkt där verksamheten själva kan installera, konfigurera och komma igång på egen hand. Vi på Nilex kan självklart erbjuda både installation och utbildning vid behov.

 

NileXpress levereras via Internet (programvara, licens, dokumentation), i NileXpress lösning ingår licens för 5st handläggare samt webportal för både handläggare och slutanvändare till priset 46 800kr.

 

NileXpress kan även kompletteras med fler handläggare och tilläggsmoduler. En investering i NileXpress kan enkelt uppgraderas vid ökat behov till NilexPro (SLA, Gruppfunktion, WebOrder) eller NilexPlus (Enterprise-, och ITIL-certifierade lösning) och då endast betala mellanskillnad för uppgradering.

 

Några fördelar med vårt verktyg

  • Vi erbjuder dig en verktygslåda för utveckling, förändringar och förbättringar.
  • Optimera de befintliga resurserna och håll reda på den viktiga informationen.
  • Informationssystemet som hjälper er hitta vägen till kostnadseffektiva lösningar.
  • Lättar på arbetstrycket för er belastade supportpersonal som behöver rätt verktyg.
  • Ingen tidsödande uppstartningsperiod. Värde och effektivitetsökning från dag ett.
  • Nöjd och glad personal med mindre stress och mer tid över för varje arbetsuppgift.
  • NileXpress får personalen att fokusera på servicekänsla i balans med  teknik.
  • Ökad kundfokus i ärendena, ökad användbarhet i det dagliga arbetet i programvaran.
  • Möjligheten att uppgradera funktionalitet/moduler när ni behöver!
  • Goda rabatter för uppgradering till NilexPlus®.
  • Kontakt med ett företag som ser era behov och möjligheter.

Videopresentation av Installationsprocessen och hur man skapar och hanterar ärenden i NileXpress:

 

 

 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved