Ärendehanteringssystem för både små och stora företag - Nilex

Nyheter

Nyköpings kommun implementerar Incident-, Problem- och Change Management med NilePlus© 

 

Vår partner ATEA i Norrköping skall leverera Nilex HelpDesk och ett flertal moduler till Nyköpings kommun, som nu skall gå vidare i sin implementering av ITIL processer i sin IT verksamhet.

 

Läs mer »

Byggmarknad- och byggmaterial företaget Team AG, Sderbrarup köper NilexPlus® 

 

Nilex Deutschland skall leverera Nilex HelpDesk och Nilex Inventariesystem samt ett flertal moduler till Team AG för deras IT Support.

 

Läs mer »

Strålfors utökar NilexPlus® installation 

 

Strålfors, som använder NilexPlus® för sin IT-Suport, har utökat antalet handläggare i Nilex HelpDesk och Nilex Inventariesystem samt köpt moddulerna Aktivtetetsstyrning-Workflow, CTI-Koppling, Gruppfunktion, AD-Intgrator, Kalendermodul, MailService, Fältberoende, Schemalagda ärenden, SLA Modul, WebbAnmälan, WebbOrder, Bevakning, CMDB Viewer. SMS-Integrator och Licenshantering.

 

Läs mer »

Gunnar Dafgård AB valde NilexPlus® 

 

Vår partner ATEA i Skara skall leverera Nilex HelpDesk och Nilex Inventariesystem samt modulerna Gruppfunktion, MailService, AD Integrator, Webbanmälan och Nätverks Scanning till Gunnar Dafgård AB, som valde NilexPlus® för sin IT Support efter en noggrann utvärdering av olika system.

 

Läs mer »

Dalhoff & Horneman A/S valde NilexPlus© 

 

Vår danska partner InfraSoft skall leverera Nilex HelpDesk och Nilex Inventarisystem samt modulerna Gruppfunktion, MailService, AD Integrator, WebReport, Remote Controll och Network Scanning till Dalhoff & Horneman för deras IT Suport.

 

Läs mer »

« Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 Nästa »
 
Nilex i Helsingborg AB   Östra Sandgatan 12, 252 27 HELSINGBORG     Tfn växel: 042-18 00 50    E-post: kundservice@nilex.se eller support@nilex.se    Fax: 042-210776
© Copyright Nilex i Helsingborg AB 2013  All rights reserved