Vi har sedan våren 2010 integrerat NilexPlus Ärendehantering med självbetjäningstjänsten ComAround Self Service™ för att öka nyttan i båda tjänsterna och underlätta för både användare och supportpersonal.
ComAround Self Service™ stödjer IT-avdelningen och kundservice i deras arbete med intern och extern support. Användarna får snabba svar på sina frågor och kan ägna sig åt rätt saker. Tjänsten är därför en investering som snabbt betalar sig.
ComAround Self Service™ har bland annat visat sig ovärderlig i samband med migreringar och byten till nya programversioner, men även som en direkt service på en webbplats eller en e-butik.
ComAround Self Service™ är idag en ledande webbtjänst för att hantera supportfrågor via självbetjäning. Mer än femhundra företag, kommuner och myndigheter använder vår tjänst under dygnets alla timmar för att hjälpa och underlätta arbetet, både inom den egna organisationen och hos kunderna..
Besök ComAround's webplats för mer info»